Pozycjonowanie ( SEO )



Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie jest to poprawianie pozycji witryny internetowej w wynikach wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.Czym wyższą pozycję uzyska się w wynikach wyszukiwania tym większe jest prawdopodobieństwo iż to właśnie Państwa stronę odwiedzi potencjalny klient.

Jest wiele technik pozycjonowania strony:

Optymalizacja kodu stron - roboty wyszukiwarek internetowych indeksując naszą witrynę analizują treść naszego kodu pod kontem najważniejszych wskażników takich jak tytuł strony,nagłówki,słowa kluczowe,linkowanie,adresy URL oraz znaczniki semantyczne dlatego w odpowiedni sposób należy użyć tych wskazników.
Słowa kluczowe - słowa i wyrażenia określających branże i profil państwa strony(np: mechanik,warsztat,samochód) ,które po wpisaniu w wyszukiwarkę przez użytkownika sieci szukającego danego typu usługi doprowadzą do Państwa strony.W związku z tym iż stron internetowych w danej branży jest bardzo wiele aby uzyskać dobre efekty należy używać wyrażeń jak najbardziej unikalnych.
Przekierowanie WWW lub bez WWW - ukierunkowanie przeglądarek internetowych na adres z przedrostkiem WWW albo bez niego,ponieważ dla przeglądarek są to adresy dwóch różnych witryn co automatycznie powoduje iż pozycjonujemy dwie a nie jedną witrynę.
Linkowanie - tworzenie odpowiednio skonfigurowanej sieci odnośników do naszej strony umieszczonych zarówno wewnątrz naszej witryny jak i na stronach innych firm i/lub użytkowników powiązanych z nami tematycznie.Linki takie powinny charakteryzować się prostymi adresami oraz tym aby do tej samej strony prowadziły identyczne odnośniki.
Google AdWords - kampania reklamowa naszej witryny przez Google.W związku z tym iż wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świeci to Google jako prywatna korporacja dyktuje warunki związane z wynikami wyszukiwania.Prowadząc płatną kampanie reklamową w Google możemy się spodziewać najlepszych wyników.
Znaczniki semantyczne - zaznaczanie słow kluczowych tekstu zawartego na stronie poprzez pogrubienie,podkreślenie lub pismo pochyłe jest dla wyszukiwarek wskaźnikiem ważnych fraz na stronie. Osobiście zalecam zastosowanie wszystkich powyższych metood oraz dostosowanie kodu strony do urządzeń mobilnych.

Powrót